Tjoohh, kävinpäs sitten eilen kuolaamassa armeijapoikia, niillä oli
vala. Dääm ku rakastan niitä kenkiä <3_<3 meen kyllä itekki
armeijaan niitten takii purr ^^
Sen valan jälkeen kuolasin hieman lisää ja olin ohimarssin aikana iha tien reunassa, niitä nauratti :'D
Ja sit tietenki kohokohta: syömään! pakkasin tarjottimelle leipää ja
rahkaa minkä ehin (minähän en syö hernekeittoaa yääk). Sit se joku
soppatyyppi alko tuputtamaan mulle lihakeittoa, eeei! Kieltäydyin
mahdollisimman kohteliaasti, se tais silti loukkaantua. SORRY :'<
Selvisin sieltä kotiinki. Könysin kylälle med min vän ja saatiin yks
idiootti taas poissa päiväjärjestyksestä! Oli nii upee välähdys että
oon vieläki ylpee :D
sunnuntai, 12. elokuu 2007
Kommentit