Tjoohh, kävinpäs sitten eilen kuolaamassa armeijapoikia, niillä oli vala. Dääm ku rakastan niitä kenkiä <3_<3 meen kyllä itekki armeijaan niitten takii purr ^^
Sen valan jälkeen kuolasin hieman lisää ja olin ohimarssin aikana iha tien reunassa, niitä nauratti :'D
Ja sit tietenki kohokohta: syömään! pakkasin tarjottimelle leipää ja rahkaa minkä ehin (minähän en syö hernekeittoaa yääk). Sit se joku soppatyyppi alko tuputtamaan mulle lihakeittoa, eeei! Kieltäydyin mahdollisimman kohteliaasti, se tais silti loukkaantua. SORRY :'<

Selvisin sieltä kotiinki. Könysin kylälle med min vän ja saatiin yks idiootti taas poissa päiväjärjestyksestä! Oli nii upee välähdys että oon vieläki ylpee :D