Joo, nyt on crepsleyllä derbi ja kaikki! Korttia ei vielä ole, seki pitäis hankkia.
Eli siis, Derbi Senda vm 2000 väri vihree ja tälläst. Olin NIIIIIN
mielissää ko oltiin kotimatkalla mopo peräkärryssä! Kuolasin koko ajan
melkee takaikkunassa kiinni :DD
Kävin tuossa maanantaina
terkkarilla kysymässä siitä lääkärintarkastuksesta, vaan siitä mittää
ottanu selvää. Mulle se sano että terveydentarkastukset alkaa ens
viikolla, mutta lääkärin se hankkii myöhemmäksi, kun taas mun frendille
se sano että lääkärintarkastukset alkaa ens viikolla. Sitte se vielä
kysy että "joko sulla on ajotunnit alkanu?" Ja minä olin siis iha wtf
että no ei oo nii sitte se hihkasi että "no eihä tässä sitte oo mitään
kiirettä!" Siis eihä mopoon mitää ajotunteja tarvi >:o Vois tilata
erikseen lääkärinajan niin ei lykkääntyis se kortin hankinta ku
passikuvatki jo on ja kaikkee.
keskiviikko, 22. elokuu 2007
Kommentit