Joo, nyt on crepsleyllä derbi ja kaikki! Korttia ei vielä ole, seki pitäis hankkia.
Eli siis, Derbi Senda vm 2000 väri vihree ja tälläst. Olin NIIIIIN mielissää ko oltiin kotimatkalla mopo peräkärryssä! Kuolasin koko ajan melkee takaikkunassa kiinni :DD

Kävin tuossa maanantaina terkkarilla kysymässä siitä lääkärintarkastuksesta, vaan siitä mittää ottanu selvää. Mulle se sano että terveydentarkastukset alkaa ens viikolla, mutta lääkärin se hankkii myöhemmäksi, kun taas mun frendille se sano että lääkärintarkastukset alkaa ens viikolla. Sitte se vielä kysy että "joko sulla on ajotunnit alkanu?" Ja minä olin siis iha wtf että no ei oo nii sitte se hihkasi että "no eihä tässä sitte oo mitään kiirettä!" Siis eihä mopoon mitää ajotunteja tarvi >:o Vois tilata erikseen lääkärinajan niin ei lykkääntyis se kortin hankinta ku passikuvatki jo on ja kaikkee.